17. IMAGINARIA ARTIKULUA
Revista quincenal sobre literatura infantil y juvenil.

18. IRAKURZALETASUNAREN INGURUKO ARTIKULU ZORAGARRIA

19. ITURRAMA INSTITUTUAN, IKASLEEK IRAKURRITAKO LIBURUEN IRUZKINEKIN SORTUTAKO BLOGA

20. ORGANIZACIÓN ESPAÑOLA PARA EL LIBRO INFANTIL
Bertan hainbat baliabide daude, horietariko bat, haur eta lehen hezkuntzako ipuinak (gaztelaniaz) gaika sailkatuak. Gunearen euskarako bertsioa prestatzen ari dira.

21. PLANETALECTOR.COM
Teknologia Berrien bitartez irakurketa sustatu nahi du plataforma honek. Horretarako gelarako baliabide, artikuluak eta esperientziak biltzen ditu besteak beste.

22. PORTAL AUDIOVISUAL DE LA LECTO-ESCRITURA
Gune honetan irakur-idazketarekin lotutako gaien inguruko bideoak aurki daitezke. Hau da guneak eskaintzen duen berrikuntza. Gai interesgarriak irakasle eta gurasoei begira. Merezi du.

23. WEB DE LA COMPRESIÓN LECTORA
Ulermena lantzeko materiala, guraso eta irakasleei zuzenduta. Oso eraginkorrak haiek esaten dutenez.