JUUL 2019 KANPAINAREN EBALUAZIO EMAITZAK

19/05/06

2019ko JUUL kanpainako kideen ebaluazioaren laburpena
Eskerrik asko bidalitako erantzunengatik! Zuen iritzia ezagutzea, oso baliagarria da guretzat.
NAFARROAKO IKASTOLEN ELKARTEA

JUUL 2019 KANPAINAREN EBALUAZIOA ETA ARGAZKIAK

19/04/10

Mezu honen bidez, JUUL kanpainaren ebaluazioa egiteko galdetegia bidaltzen dizuegu. Biziki eskertuko genizueke betetzea! Halaber, zuek bidalitako argazkiak bildu ditugu eta honen bidez ere ikus ditzakezue.

JUUL 2018 BOZKATUENAK

19/04/03

Eta, orain, Juul hauteskunde eguna ondoren, Juul kanpaina eta orokorrean irakurtzeko zaletasuna sustatzeko ekimenak ez ditugu bukatutzat eman behar. Zer egin dezakegu eskuartean ditugun emaitza horiekin? Hona hemen ideia batzuk bozketako emaitzei etekina emateko.

JUUL 2019 IKASTOLEN HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

19/04/02

Gaur, apirilak 2, ikastoletan JUUL hauteskunde literarioen 21. edizioa ospatu da, gutxi gorabehera 16.600 boto-emaile izan dira Euskal Herriko ikastoletan. Hona hemen emaitzak botoen kontaketa egin ondoren.

JUUL 2019 - BADATOR!

19/03/29

Badator JUUL! Zer moduz? Dena prest al duzue? Seguru baietz.

JUUL KANTA

19/03/21

Gogoratu nahi dizuegu, hauteskunde eguna heldu aurretik eta egunean bertan giro polita izaten laguntzeko, JUUL kanta eskuragarri duzuela.

"Milaka istorio, milaka abentura" kanta izugarri dibertigarria eta martxosoa!!!

EREIN, Literatura katalogoa 2019

19/03/19

EREIN, Literatura katalogoa 2019

IBAIZABAL, Literatura nobedadeak 2019, UDABERRIA

19/03/12

IBAIZABAL, Literatura nobedadeak 2019, UDABERRIA
Irakurriz bizi!

V. ESPERIENTZIA, Abusu Ikastola: GAUBELA LITERARIOA

19/02/18

Juul hauteskundeak girotzeko asmoarekin Abusu Ikastolako Katalin Larrea irakasleak iazko JUUL kanpainan “Irakurzaletasun astea” nola ospatzen zuten kontatu digu. Aste horretan zehar, ekintza ezberdinak antolatu zituzten, eta orain zuei kontatu nahi dizkizuegu.
DBHko eta LHko ikasleen arteko tailerrak, ipuin kontalariak, auzoko liburutegira bisitak, auzoan antolatutako liburu azokara txangoa... baina horien artean, ekintza nagusiena Gaubela literarioa izan zen.

IRAKURKETA OHITURAK GALDESORTAREN EMAITZAK

19/02/13

Ikasleei irakurtzea gustatzen zaie?; Zein dira neska-mutiko hauentzat liburu bat aukeratzeko arrazoirik nagusienak?; Ikasleen ustez, JUUL kanpainak balio al du irakurketa bultzatzeko?; Zenbat liburu irakurtzen dute hilero? Egongelan, ikastolan... non dute gustuko irakurtzea?; ...

IV_ESPERIENTZIA, Axular Lizeoa, LIBURUGRAMA

19/02/11

Axular Lizeotik jaso genuen JUUL jarduera honen berri, LIBURUGRAMA jardueraren berri, alegia. Hona hemen, partekatutako esperientzia.

2019 JUUL ARAUTEGIAK ETA BOTO TXARTELAK

19/02/06

2018 kanpainari dagozkion ARAUTEGIAK bidaltzen dizkizuegu. Mesedez, dokumentuak harretaz irakurtzea eskatu nahi dizuegu, izan ere, JUUL hauteskunde-eguna egoki antola ditzagun, oso inportantea baita arautegietan agertzen den informazioa (datak eta eginbeharrak) argi edukitzea. Bestalde, boto-txartelen ereduak igortzen dizkizuegu.

JUUL 2019 BERRIKUNTZAK

19/02/04

Aurtengo JUUL kanpainaren zenbait informazio ematera gatozkizue.
Bozketaren datari dagokionez, boto-txartelaren bidez zein boto elektronikoaren bidez, APIRILAK 2, ASTEARTEA izango da, nahiz eta bozketa egiteko aukera apirilaren 1era ere bai zabalduko genukeen. Datarekin arazoren bat izanez gero, mesedez antolatzaileekin harremanetan jarri.
Erantsitako dokumentuak informazio gehiago dago. Mesedez, arretaz irakurri.

IRAKURKETAREN INGURUKO OHITURAK GALDESORTA (2019)

19/01/23

Aurten ere, “Irakurketaren inguruko ohiturak” galdesorta bidaltzen dizuegu. Laugarren aldia izango da galdesortaren emaitzak jasoko ditugula. Izan ere, datu interesgarriak atera ditzakegu, kontuan izanda belaunaldi ezberdinei pasatu diegula.

III-IDEIA_GENERO INTEGRAZIOA LITERATURAN

19/01/21

JUUL kanpainan neska eta mutilen artean parekidetasuna izatea landu nahi da, eta, baita generoaren integrazioaren ikuspegia zaindu ere. Horretarako, generoarekin lotuta dauden gaiei buruzko liburu-zerrenda erakutsi nahi dizuegu.