Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2015-2016

15/06/09

BULARRETIK MINTZORA BULETINA - 32. zenbakia

15/06/02

BM buletina, 32. zenbakia, 2015eko maiatza:
1. Etxean kontu-kantari
2. Ipuinez ipuin
3. Opor usaina
4. Egitasmoa martxan
Informazio gehiago: www.bularretikmintzora.org

XIII. ESPERIENTZIA: EUSKAL LITERATURAREN ZUHAITZAK LORATU DIRA

15/06/01

Udaberriarekin batera eta uda sasoia gerturatuz doala, euskal literaturaren zuhaitzak loratu egin zaizkie Kurutziaga Ikastolako DBHko karrajuetan.

JUUL 2015 EBALUAZIOAREN EMAITZAK

15/05/29

2015eko JUUL kanpainako kideen ebaluazioaren laburpena bidaltzen dizuegu. Oso baliagarria izan da guretzat. Eskerrik asko bidalitako erantzunengatik!

XII_ESPERIENTZIA, BETIKO IKASTOLA

15/05/22

BETIKO IKASTOLAK, iaz hasitako bidea jarraituz, aurten, JUUL KANPAINAren barruan GAU LITERARIOA antolatu zuen. 300 ikasletik gora ikastolan lotan gelditu ziren! Ikaragarria!
Zorionak Betiko Ikastolako erkidego osoari!

JUUL 2015 EBALUAZIOA - AZKEN EGUNAK

15/05/21

JUUL kideak, gogoratu nahi dizuegu kanpainaren ebaluazioa betetzea. Guretzat oso baliagarria da zuen iritzia jasotzea!
Aste bete luzatuko dugu epea, azken eguna: maiatzak 27
JUUL 2015 ebaluazio-tresna
Aldez aurretik eskerrak emanez, ongi izan,
NIE

ENEKO ETXEGARAI idazlearen web-gunea

15/05/19

PUAGG!! ipuina JUUL bozkatuenen artean agertu da. Hemen duzue bere egileek ipuinak egiterakoan sortu dituzten material ezberdinak eskuragarri. Bertan ipuinen bideo-edizioak, marrazkiak txuri-beltzean, ipuinak piktogramekin, eta abar dituzue deskargatzeko moduan: http://www.enekoetxegarai.com/home

JUUL 2015 - BAZTAN IKASTOLAKO EKINTZAK

15/05/18

Baztan Ikastolatik jaso ditugun JUUL kanpainaren inguruko bi esperientzia partekatuko ditugu zuekin: JUUL-ZANGOTXO orri-markatzaileak eta Asmatutako ipuin-kontalariak. Kasu honetan, ikastolako erkidego osoa inplikatuta, gurasoak, ikastolak eta irakasleak.
Eskerrik asko egiten duzuen lanarengatik!

ZANGOZAKO IKASTOLA - SPEED BOOK DATING JARDUERA

15/05/12

Zangozako Ikastolan bigarren urtez liburuen inguruko hitzordu bizkorrak jarduera aurrera eraman zuten JUUL kanpainaren ekintzen artean.

Zorionak Zangozako Ikastolako langileei zein ikasleei!!!

JUUL HAUTESKUNDEKO ARGAZKIAK 2015

15/05/11

JUUL 2015 ebaluazio-tresna

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN ARGAZKIAK!!!

15/05/11

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN ARGAZKIAK!!!

Eskerrik asko guztiei zuen esperientzia gurekin partekatzeagatik!!!!

GORA JUUL!

JUUL 2015 TXINTXIRRI IKASTOLA

15/05/08

Zuekin partekatu nahi ditugu hainbat ikastoletan aurrera eraman dituzuen ekintzak JUUL kanpaina dela-eta. Kasu honetan, Elorrioko Txintxirri Ikastolatik heldu zaigu ikasturtean zehar egin dituzten hainbat ekintzen informazioa hezkuntza etapa ezberdinetan.
Lan ederra egindakoa Txintxirri Ikastolako kideena. Zorionak eta eskerrik asko gurekin partekatzeagatik!

JUUL EGUNA IRAGARTZEKO BIDEOA

15/05/07

Honen bidez, erakutsi nahi dizuegu Elgoibarko Ikastolan DBH 1. mailako ikasleek LH1. mailako ikasleei eginiko ekimenaren bideoa. JUUL hauteskunde eguna girotzeko modu erakargarria benetan, eta noski JUUL kanta animatzeko! Hurrengo urterako ideia polita!

Zorionak egindako lanarengatik eta eskerrik asko gurekin partekatzeagatik!

JUUL 2015 ONDORIOEKIN LAN EGIN

15/04/27

Juul Hauteskundeak bukatu badira ere, Juul kanpaina eta orokorrean irakurtzeko zaletasuna sustatzeko ekimenak ez ditugu bukatutzat eman behar. Zer egin dezakegu eskuartean ditugun emaitza horiekin? Lasai, lan gehiago ez dizuegu eman nahi, ideia batzuk proposatu besterik ez, bozketako emaitzei etekina emateko.

Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruņea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra