Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2016-2017

GURASOEI GABONETAKO ZIRKULARRA

15/12/09

Gabonetarako opari ona... liburu bat edo bi... Gurasoei begira zirkularra.

Dokumentua euskaraz+frantsesez

Dokumentua euskaraz+gaztelaniaz

2014 HAUR ETA GAZTE LITERATURA IRAKUR GIDA

15/09/21

HUHEZIko Haur Liburu Mintegiak argitaratzen du Irakur Gida. Euskaraz argitaratzen diren ia liburu guztiak irakurri ondoren, taldeak baloratu eta sailkatu egin ditu. Beraz, Mintegiak selekzio bat eskaintzen du urtero Haur eta Gazte literaturan kaleratu diren euskarazko liburu onenekin.

BIBLIOPORRAK 2015 UDA

15/06/15

BIBLIOPORRAK 2015 UDA
ARAMAIOKO UDAL LIBURUTEGIA, ARETXABALETAKO UDAL LIBURUTEGIA, ARRASATEKO UDAL BIBLIOTEKA, BERGARAKO UDAL LIBURUTEGIA, ESKORIATZAKO UDAL BIBLIOTEKA, LEGAZPIKO UDAL LIBURUTEGIA, OŅATIKO UDAL LIBURUTEGIA

JUUL 2015 SARI BANAKETA

15/06/09

JUUL 2015 SARIEN ARGAZKIAK

15/06/09

Hemen dituzue aurreko ekainaren 3an izan genuen sari-banaketa ekitaldiaren argazkiak. Bertan, Baztan Ikastolako ikasleek parte hartu zuten. Eskerrik asko guztiei!

BULARRETIK MINTZORA BULETINA - 32. zenbakia

15/06/02

BM buletina, 32. zenbakia, 2015eko maiatza:
1. Etxean kontu-kantari
2. Ipuinez ipuin
3. Opor usaina
4. Egitasmoa martxan
Informazio gehiago: www.bularretikmintzora.org

XIII. ESPERIENTZIA: EUSKAL LITERATURAREN ZUHAITZAK LORATU DIRA

15/06/01

Udaberriarekin batera eta uda sasoia gerturatuz doala, euskal literaturaren zuhaitzak loratu egin zaizkie Kurutziaga Ikastolako DBHko karrajuetan.

JUUL 2015 EBALUAZIOAREN EMAITZAK

15/05/29

2015eko JUUL kanpainako kideen ebaluazioaren laburpena bidaltzen dizuegu. Oso baliagarria izan da guretzat. Eskerrik asko bidalitako erantzunengatik!

XII_ESPERIENTZIA, BETIKO IKASTOLA

15/05/22

BETIKO IKASTOLAK, iaz hasitako bidea jarraituz, aurten, JUUL KANPAINAren barruan GAU LITERARIOA antolatu zuen. 300 ikasletik gora ikastolan lotan gelditu ziren! Ikaragarria!
Zorionak Betiko Ikastolako erkidego osoari!

JUUL 2015 EBALUAZIOA - AZKEN EGUNAK

15/05/21

JUUL kideak, gogoratu nahi dizuegu kanpainaren ebaluazioa betetzea. Guretzat oso baliagarria da zuen iritzia jasotzea!
Aste bete luzatuko dugu epea, azken eguna: maiatzak 27
JUUL 2015 ebaluazio-tresna
Aldez aurretik eskerrak emanez, ongi izan,
NIE

ENEKO ETXEGARAI idazlearen web-gunea

15/05/19

PUAGG!! ipuina JUUL bozkatuenen artean agertu da. Hemen duzue bere egileek ipuinak egiterakoan sortu dituzten material ezberdinak eskuragarri. Bertan ipuinen bideo-edizioak, marrazkiak txuri-beltzean, ipuinak piktogramekin, eta abar dituzue deskargatzeko moduan: http://www.enekoetxegarai.com/home

JUUL 2015 - BAZTAN IKASTOLAKO EKINTZAK

15/05/18

Baztan Ikastolatik jaso ditugun JUUL kanpainaren inguruko bi esperientzia partekatuko ditugu zuekin: JUUL-ZANGOTXO orri-markatzaileak eta Asmatutako ipuin-kontalariak. Kasu honetan, ikastolako erkidego osoa inplikatuta, gurasoak, ikastolak eta irakasleak.
Eskerrik asko egiten duzuen lanarengatik!

ZANGOZAKO IKASTOLA - SPEED BOOK DATING JARDUERA

15/05/12

Zangozako Ikastolan bigarren urtez liburuen inguruko hitzordu bizkorrak jarduera aurrera eraman zuten JUUL kanpainaren ekintzen artean.

Zorionak Zangozako Ikastolako langileei zein ikasleei!!!

JUUL HAUTESKUNDEKO ARGAZKIAK 2015

15/05/11

Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruņea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra