Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2016-2017

JUUL 2015 EBALUAZIOA - AZKEN EGUNAK

15/05/21

JUUL kideak, gogoratu nahi dizuegu kanpainaren ebaluazioa betetzea. Guretzat oso baliagarria da zuen iritzia jasotzea!
Aste bete luzatuko dugu epea, azken eguna: maiatzak 27
JUUL 2015 ebaluazio-tresna
Aldez aurretik eskerrak emanez, ongi izan,
NIE

ENEKO ETXEGARAI idazlearen web-gunea

15/05/19

PUAGG!! ipuina JUUL bozkatuenen artean agertu da. Hemen duzue bere egileek ipuinak egiterakoan sortu dituzten material ezberdinak eskuragarri. Bertan ipuinen bideo-edizioak, marrazkiak txuri-beltzean, ipuinak piktogramekin, eta abar dituzue deskargatzeko moduan: http://www.enekoetxegarai.com/home

JUUL 2015 - BAZTAN IKASTOLAKO EKINTZAK

15/05/18

Baztan Ikastolatik jaso ditugun JUUL kanpainaren inguruko bi esperientzia partekatuko ditugu zuekin: JUUL-ZANGOTXO orri-markatzaileak eta Asmatutako ipuin-kontalariak. Kasu honetan, ikastolako erkidego osoa inplikatuta, gurasoak, ikastolak eta irakasleak.
Eskerrik asko egiten duzuen lanarengatik!

ZANGOZAKO IKASTOLA - SPEED BOOK DATING JARDUERA

15/05/12

Zangozako Ikastolan bigarren urtez liburuen inguruko hitzordu bizkorrak jarduera aurrera eraman zuten JUUL kanpainaren ekintzen artean.

Zorionak Zangozako Ikastolako langileei zein ikasleei!!!

JUUL HAUTESKUNDEKO ARGAZKIAK 2015

15/05/11

JUUL 2015 ebaluazio-tresna

JUUL 2015 TXINTXIRRI IKASTOLA

15/05/08

Zuekin partekatu nahi ditugu hainbat ikastoletan aurrera eraman dituzuen ekintzak JUUL kanpaina dela-eta. Kasu honetan, Elorrioko Txintxirri Ikastolatik heldu zaigu ikasturtean zehar egin dituzten hainbat ekintzen informazioa hezkuntza etapa ezberdinetan.
Lan ederra egindakoa Txintxirri Ikastolako kideena. Zorionak eta eskerrik asko gurekin partekatzeagatik!

JUUL EGUNA IRAGARTZEKO BIDEOA

15/05/07

Honen bidez, erakutsi nahi dizuegu Elgoibarko Ikastolan DBH 1. mailako ikasleek LH1. mailako ikasleei eginiko ekimenaren bideoa. JUUL hauteskunde eguna girotzeko modu erakargarria benetan, eta noski JUUL kanta animatzeko! Hurrengo urterako ideia polita!

Zorionak egindako lanarengatik eta eskerrik asko gurekin partekatzeagatik!

JUUL 2015 ONDORIOEKIN LAN EGIN

15/04/27

Juul Hauteskundeak bukatu badira ere, Juul kanpaina eta orokorrean irakurtzeko zaletasuna sustatzeko ekimenak ez ditugu bukatutzat eman behar. Zer egin dezakegu eskuartean ditugun emaitza horiekin? Lasai, lan gehiago ez dizuegu eman nahi, ideia batzuk proposatu besterik ez, bozketako emaitzei etekina emateko.

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

15/04/23

Gaur, apirilak 23, Nazioarteko Liburuaren egunean, ikastoletan JUUL hauteskunde literarioen 17. edizioa ospatu da, 15.800 boto-emaile baino gehiago izan dira Euskal Herriko ikastoletan. Hona hemen emaitzak botoen kontaketa egin ondoren.

JUUL 2015 - APIRILAK 23

15/04/20

JUUL arduradun hori:
Lerro hauen bidez, gogoratu nahi dizuegu JUUL egun nagusia​, datorren ostegunean izango dela,​ hots, apirilaren 23an. Dena den, bozketa egiteko aukera apirilaren 21era eta 22ra zabalduko da.

ELKAR ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

15/04/01

Hemen duzue ELKAR argitaletxeko azken nobedadeen informazioa.

IBAIZABAL ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

15/03/27

IBAIZABAL ARGITALETXEAREN NOBEDADEAKZ
Udaberriko nobedadeak

VII_ESPERIENTZIA: KUTXA-IPUINAK

15/03/26

Zangozako Ikastolan ipuinak sortu, idatzi, laburtu eta kutxa batean ilustratu dituzte eta esperientzia oso interesgarria eta polita izan da. Horregatik, eskerrak eman nahi diegu gurekin partekatzeagatik.

Ikusi zein jarduera originala aurrera eraman duten!!!

Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruņea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra