800.000 EUROKO LAGUNTZA EMAN DIETE IKASTOLEK PREMIA HANDIENA DUTEN IKASTOLEI
Elkartasun Ikastolak Europar Kooperatiba Elkartearen Batzar Nagusia egin zen, atzo, Orion. Xede bakar bat zuten batzartutako kooperatibistek: premiarik handiena duten ikastolei laguntzea. Ia 800.000 euro banatu zituzten eskaera egin zuten ikastolen artean. Berriro ere agerian geratu zen kooperatiben balio nagusietakoa: gizarte ekintzarena.

KIVA, JAZARPENAREN KONTRAKO PROGRAMA, FAMILIENTZAT INFORMAZIOA

Jazarpenaren auziari behar bezala heltzeko, garrantzitsua da etxearen eta eskolaren arteko lankidetza sustatzea.KiVa-k horixe esaten du: egin dezagun elkarrekin!

2017/11/02 | IŅIGO ARITZA IKASTOLA

NAFARROA OINEZ 2018 AURKEZPENA

BIZI
NAFARROA OINEZ 2018
Altsasuko Iņigo Aritza Ikastolak antolatuko du

Urriaren 15ean, Lesakan, Iņigo Aritza ikastolakoek gogotsu jaso genuen 2018ko Nafarroa Oinez ikastolen festa erraldoia antolatzeko ardura, bizipozez.

Lekuko hori mendiz mendi ilusioz gainezka Lesakatik Altsasura ekarri zuten gure mendi korrikalariek, aldi berean ikastolako gurasoak, ikasle ohiak eta gertukoak direnak, lau etapako lau etapako ibilbide gogor eta eder...

KEYCOLAB NAZIOARTEKO KONFERENTZIA, OINARRIZKO KONPETENTZIAK FINLANDIAN

KEYCOLAB NAZIOARTEKO KONFERENTZIA
OINARRIZKO KONPETENTZIAK FINLANDIAN: Mirjamaija Mikkilä-Erdmann eta Norbert Erdmann (Turkuko Unibertsitatea)
13:30 – 14:00: Nola garatzen diren oinarrizko konpetentziak Finlandian eta zertan ari diren lanean eskolak.
Animatu zaitez eta izena eman irailak 22 baino lehen: https://goo.gl/M1VeQS

KEYCOLAB NAZIOARTEKO KONFERENTZIA, OINARRIZKO KONPETENTZIAK ERRUMANIAN

KEYCOLAB NAZIOARTEKO KONFERENTZIA
OINARRIZKO KONPETENTZIAK ERRUMANIAN: Ilie Minescu eta Octavian Horia (AIB)
12:15 –12:45: Nola garatzen diren oinarrizko konpetentziak Errumanian eta zertan ari diren lanean eskolak.
Animatu zaitez eta izena eman irailak 22 baino lehen: https://goo.gl/M1VeQS

Ikastele