Juul Kanpaina - 25. urteurrena Juul Kanpaina 2022-2023

JUUL BOZKETA

21/04/19

Kaixo, JUUL kideak:
Zuetako batzuk galdetu duzue bozketa-elektronikoa egiteko loturei buruz.
JUUL kanpainaren webgunearen azalean izango dituzue.
www.juulkanpaina.eus
Bestalde, bozketa-txartela erabiltzen duzuenak, akta betetzeko, martxoaren 31n bidali genizuen mezuan zetorren lotura erabili behar duzue.
Zalantzaren bat izanez gero, jar zaitezte gurekin harremanetan (948222196)
Animo eta segi bizkor!
NAFARROAKO IKASTOLEN ELKARTEA

JUUL 2020 SARI BANAKETAREN BIDEOA BERRITUTA

21/04/19

Iruņeko Kondestablearen Jauregian, JUUL 2020 sari-banaketa ekitaldia ospatu genuen. Ekitaldia oso ongi joan zen, oso eskertuta gaude hurbildu ziren idazle zein ilustratzaileekin. Esker anitz!

Ekitaldia ikusi ahal izateko, lotura honetan duzue bideoa: https://youtu.be/V50PpNu83Nk

Sari banaketa 2020 - Azala

21/04/16

EKITALDIKO ARGAZKIAK

JUUL 2020 SARI BANAKETA - STREAMING BIDEZ ZUZENEAN IKUSTEKO

21/04/12

JUUL 2020 SARI-BANAKETA EKITALDIA

2020 JUUL Literatura Kanpainaren Hauteskundeetan bozkatuen atera ziren liburu idazleei zein ilustratzaileei sari-banaketa

STREAMING: https://www.youtube.com/user/NIEikastola

JUUL KANTA

21/04/12

JUUL hauteskunde literarioak martxan!!!

Datorren APIRILAK 21 JUUL hauteskunde literarioen eguna izango dugu eta eguna girotzen joateko, hainbat baliabide eskuragarri dituzuela gogoratu nahi dizuegu, adibidez:

TRANS MISSION, Alex Bertie

21/03/22

Juul kanpainan liburuen zaletasuna bultzatzeaz gain, bazterkeria eta jazarpenaren kontra egiten dugu. Izan ere, JUUL izena ipini genion kanpainari, bulling-ari buruz hitz egiten zuen liburuarengatik. Hartara, gure kanpainak inklusioari bultzada eman nahi dio eta, horregatik, TRANS MISSION liburuaren gomendioa egiten dugu. Ingelesez da, gure DBHko ikasleei zuzenduta.

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2021 Udaberria

21/03/11

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2021 Udaberria

2021 JUUL ARAUTEGIAK ETA BOTO TXARTELAK

21/02/16

JUUL 2021 kanpainari dagozkion ARAUTEGIAK bidaltzen dizkizuegu. Mesedez, dokumentuak arretaz irakurtzea eskatu nahi dizuegu, izan ere, JUUL hauteskunde-eguna egoki antola ditzagun, oso inportantea baita arautegietan agertzen den informazioa (datak eta eginbeharrak) argi edukitzea. Bestalde, boto-txartelen ereduak igortzen dizkizuegu.

JUUL 2021 Kanpainaren aurkezpenak

21/02/08

Lerro hauen bitartez, eta kanpainari hasiera emateko, egitasmoaren hainbat datu azaltzen duten power point artxiboak bidaltzen dizkizuegu:
-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)
Baliagarriak izango zaizkizuela espero dugu.
Laster arte, ongi izan,
JUUL ANTOLAKUNTZA

EIBZ - Eskolako Literatur Kanona (ELK) egitasmoa

21/02/02

Egitasmoaren helburu nagusiak bi dira: batetik, Euskal Hizkuntza eta Literaturako ikasgeletan literatura hezkuntza lantzeko liburu-zerrenda — Eskolako Literatur Kanona — proposatzea; bestetik, liburu horiek lantzeko proposamen-didaktikoak eskaintzea.

Gune honetan, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako Euskal Hizkuntza eta Literaturako ikasgelan hezkuntza literarioa lantzeko materiala aurkituko duzu, deskargatzeko prest.

PAMIELA ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

21/01/07

PAMIELA ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

11 ipuin klasiko bertso bihurtuta

20/12/09

Bertsolaritza eta literatura unibertsala uztartu nahian egindako lan honek hainbat ipuin klasiko, eta beste zenbait ez hain ezagun biltzen ditu bertso bihurtuta, musikatuta eta marrazkiz lagunduta. Denera hamaika ipuin biltzen dira: Hiru txerritxoak, Mari Errauskin, Txanogorritxo, Txori abeslaria, Sant Jordi eta herensugearen kondaira, Zazpi antxumetxoak, Pinotxo, Oņatiko jentilak, Txitxirio txiki, Hamelingo txirularia eta Edurnezuri.

EIBZ - HAUR LITERATURA AUDIOAK EUSKARAZ

20/11/17

EIBZ - HAUR LITERATURA AUDIOAK EUSKARAZ
Etxegirioan irakurtzeko zaletasunaz disfrutatzeko beste modu bat, audioen bitartez, alegia.
EIBZk eskaintzen digu aukera paregabea.

JUUL 2020 BOZKATUENAK

20/10/22

JUUL 2020 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

20/10/19