Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2021-2022

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2021 Udaberria

2021 JUUL ARAUTEGIAK ETA BOTO TXARTELAK

21/02/16

JUUL 2021 kanpainari dagozkion ARAUTEGIAK bidaltzen dizkizuegu. Mesedez, dokumentuak arretaz irakurtzea eskatu nahi dizuegu, izan ere, JUUL hauteskunde-eguna egoki antola ditzagun, oso inportantea baita arautegietan agertzen den informazioa (datak eta eginbeharrak) argi edukitzea. Bestalde, boto-txartelen ereduak igortzen dizkizuegu.

JUUL 2021 Kanpainaren aurkezpenak

21/02/08

Lerro hauen bitartez, eta kanpainari hasiera emateko, egitasmoaren hainbat datu azaltzen duten power point artxiboak bidaltzen dizkizuegu:
-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)
Baliagarriak izango zaizkizuela espero dugu.
Laster arte, ongi izan,
JUUL ANTOLAKUNTZA

EIBZ - Eskolako Literatur Kanona (ELK) egitasmoa

21/02/02

Egitasmoaren helburu nagusiak bi dira: batetik, Euskal Hizkuntza eta Literaturako ikasgeletan literatura hezkuntza lantzeko liburu-zerrenda — Eskolako Literatur Kanona — proposatzea; bestetik, liburu horiek lantzeko proposamen-didaktikoak eskaintzea.

Gune honetan, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako Euskal Hizkuntza eta Literaturako ikasgelan hezkuntza literarioa lantzeko materiala aurkituko duzu, deskargatzeko prest.

PAMIELA ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

21/01/07

PAMIELA ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

11 ipuin klasiko bertso bihurtuta

20/12/09

Bertsolaritza eta literatura unibertsala uztartu nahian egindako lan honek hainbat ipuin klasiko, eta beste zenbait ez hain ezagun biltzen ditu bertso bihurtuta, musikatuta eta marrazkiz lagunduta. Denera hamaika ipuin biltzen dira: Hiru txerritxoak, Mari Errauskin, Txanogorritxo, Txori abeslaria, Sant Jordi eta herensugearen kondaira, Zazpi antxumetxoak, Pinotxo, Oņatiko jentilak, Txitxirio txiki, Hamelingo txirularia eta Edurnezuri.

EIBZ - HAUR LITERATURA AUDIOAK EUSKARAZ

20/11/17

EIBZ - HAUR LITERATURA AUDIOAK EUSKARAZ
Etxegirioan irakurtzeko zaletasunaz disfrutatzeko beste modu bat, audioen bitartez, alegia.
EIBZk eskaintzen digu aukera paregabea.

JUUL 2020 BOZKATUENAK

20/10/22

JUUL 2020 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

20/10/19

JUUL 2020 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2020 Udazkena

20/10/05

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2020 Udazkena

2019-1 Galtzagorri Literatura Mintegiaren liburu gomendagarriak

20/09/18

2019-1 Galtzagorri Literatura Mintegiaren liburu gomendagarriak.

JUUL BOZKETA DATAREN INGURUAN AZKEN BERRIAK (2020/06/02)

20/06/02

JUUL kide agurgarriak,

Zer moduz zaudete? Ongi espero dugu. Egoera berezi honek ekarri dizkigun bizipenei aurre egiten suposatzen dugu.

Proposatu nahi dizuegu, datorren URRIAK 14, ASTEAZKENA, JUUL bozketa-eguna egitea.

Ikasturtearen hasieran zuekin jarriko gara harremanetan bozketa-egunaren nondik norakoa zehazteko.

Besterik gabe, segi bizkor.

NAFARROAKO IKASTOLEN ELKARTEA

GALTZAGORRI ELKARTEA - LIBURU GOMENDIO BAT EGUNERO EGITASMOA

20/03/31

Gatzagorri Elkarteak, koronabirusak sortu duen egoera berezi honi aurre egiteko laguntza emateko asmoarekin, egunero liburu bat gomendatzen du. Martxoaren 16an hasi zen egitasmo honekin. Eskerrik asko Galtzagorri Elkarteari!
Ikus gaurko gomendioa: https://cutt.ly/ytTJ2qY
Aurrekoak ere ikusteko, JUUL Facebookean kontsulta ditzakezue.
#NiEtxeanGeratukoNaiz

JUUL BOZKETA DATAREN INGURUAN AZKEN BERRIAK (2020/03/26)

20/03/26

JUUL kide agurgarriak,

Ikusita Koronabirusari aurre egiteko alarma egoera luzatzen ari dela, JUUL bozketa-eguna atzeratzeko erabakia hartu da.

Egunez egun informazioak aldatzen direla kontuan hartuta, oraingoz, ez da data berririk jarriko.

Harremanetan izango gara, besarkada handia helarazi nahi dizuegu giztiei.

NAFARROAKO IKASTOLEN ELKARTEA

AZKEN BERRIAK - BOZKETA DATEN INGURUAN

20/03/13

JUUL kide agurgarriak,

Ikusita Euskal Autonomia Erkidegoko, Nafarroako eta SEASKAko ikastolak itxita egongo direla, printzipioz, 14 egunez Koronabirusari aurre egiteko neurri bezala, JUUL hauteskunde egunari begira, honako hau erabaki du antolakuntzak:

• Euskal Autonomia Erkidegoko eta Nafarroako ikastolek bozketa APIRILAREN 23an egitea.
  • Seaskako ikastolek APIRILAREN 7an egitea.

Dena den, egunez ...

San Anton 3, 1.a - 31001 Iruņea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  juul@ikastola.eus