Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2019-2020
azken dokumentuak
JUUL Gabonetako zirkularra familiei

Kaixo, juulkideak:

Gabonak hurbil ditugula, mezu honen bidez, familiei bidaltzen ahal zaien zirkular eredua igortzen dizuegu.

JUUL kanpainak irakurtzeko zaletasuna bultzatzen duen heinean, familiek opariak egiterako garaian, liburuak izatea gomendatzen dugu. Horretarako, liburu gomendagarrien zerrendak eskura jartzen ditugu webgunean.

Zirkularra elebiz bidaltzen dizuegu. Batetik, euskaraz eta gaztelaniaz, eta, bestetik, euskaraz eta frantsesez.

Baliagarria izatea espero dugu.

Agur bero bat,

JUUL arduradunak.

ESKOLAKO LITERATUR KANONA

Euskararen Irakaskuntzarako Baliabide Zentroak (EIBZ) Lehen Hezkuntzan zein Bigarren Hezkuntzan gelan lantzeko funtsezko liburuen zerrenda osatu eta liburu horiek irakurketa partekatuaren bidez lantzeko proposamen didaktikoak prestatu ditu.

Egitasmoa duela bi ikasturte abiatu zen Bigarren Hezkuntzan eta 2019ko udazkenean Lehen Hezkuntzara iritsi da. Erantsita bidaltzen dizkizuegu LHrako sei proposamen didaktiko, beste horrenbeste obra lantzeko: Piztiak bizi diren lekuan eta Makilakixki 1. zikloan, Haur Korapiloak eta Eskubeltz taldearen abenturak 2. zikloan eta, azkenik, Ehun ipuin hitz gutxitan eta Jon eta Mirka 3. zikloan.

Liburu zerrenda osoak eta proposamen didaktikoak (PDF nahiz Word formatuetan) honako loturan eskura ditzakezue.

Eskolako Literatur Kanonak bi helburu nagusi ditu:

1. Lehen eta Bigarren hezkuntzako ikasleen literatur gaitasuna lantzeko ezinbestekoak ikusten diren literatur genero askotariko euskarazko literatur lanen corpus zabal eta malgua osatzea.

2. Irakasleei baliabideak eskaintzea, hezkuntza literarioa gelan lantzeko hainbat proposamen eskainiz.

Ahots asko dira esaten dutenak eskolarako kanon berezituaren beharra dagoela. Kanon horretan klasikoak leudeke, baina klasikoekin batera Haur eta Gazte Literaturako kalitate handiko lanek ere eduki behar dute bere tokia.

Lehen Hezkuntzarako aukeraketa eta proposamen didaktikoak Xabier Etxaniz Erle, Asun Agiriano, Idoia Sobrino, Lorena Gil eta Imanol Mercerok egin dituzte. Juan Kruz Igerabide Literatura Unibertsaleko aholkulari gisa aritu da. Hogeita hamarna liburu proposatu dituzte 6-8 urte bitartekoentzat, 8-10 urte bitartekoentzat, eta 10-12koentzat.

JUUL KANPAINAREN AZALPEN OROKORRA

Kaixo, JUUL kideak:
Lerro hauen bitartez, eta kanpainari hasiera emateko, egitasmoaren hainbat datu azaltzen duten power point artxiboak bidaltzen dizkizuegu:
-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)
Baliagarriak izango zaizkizuela espero dugu.
Laster arte, ongi izan,
JUUL ANTOLAKUNTZA

irakurzaletasuna, ideiak eta esperientziak

JUUL KANTA
Milaka istoria, milaka abentura

nire liburua bozkagai da?

argazkiak

irakurzaletasun gunetik albisteak jaso

MECNA
informazio gehiago

JUUL KANPAINA PROIEKTUAREN MEZENAS IZAN NAHI DUZU?

Gurekin harremanetan jarri
San Anton kalea, 3 - 1.a
31001 IRUÑEA (NAFARROA)
nie@ikastola.eus

Laboral Kutxa

azken albisteak
IPUIN ETA LIBURU EZ SEXISTAK AUKERATZEKO GIDA
20/01/10
LEKEITIO BARRUAN HAZI
IPUIN ETA LIBURU EZ SEXISTAK AUKERATZEKO GIDA
Iturria: Ipuin ez sexistak izateko gida. Urtxintxa Eskola eta Emaisia elkartea.
HEZKIDETZAN OINARRITUTAKO LIBURU GIDA
19/12/09
Hezkidetza sustatzen duten ipuinen, liburuen eta pelikulen gida.

Debako Ostolaza Udal Liburutegiaren eta berdintasun zerbitzuaren arteko lankidetzari esker!

JUUL Gabonetako zirkularra familiei
19/11/28

II. IDEIA: IRAKURLEAREN ESKUBIDEAK
19/11/25

Irakurlearen eskubide hauek, Daniel Pennac-ek “Eleberri bat bezala” (Como una novela, 1992) liburuan erakusten dira. Idazleak, besteak beste, honako mezu hau transmititu nahi digu: ez dela irakurtzen derrigortu behar, plazerrez egiten den ekintza izan behar duela, alegia.

Poster honetan, Quentin Blake marrazkilariaren ilustrazioekin batera agertzen dira. Marrazkilaria hau ezaguna da Roald Dahl idazlearekin batera egin dituen liburuei esker: Matilda, Charlie eta txokolate-lantegia…