2014-2015
edizioko data: APIRILAK 23
portadan

JUUL kanpainan parte hartzeko, bidali zuen datuak formulario honen bidez.
Mila esker eta ongi etorri!

irakurzaletasuna, ideiak eta esperientziak

JUUL KANTA
Milaka istoria, milaka abentura

nire liburua bozkagai da?

argazkiak

irakurzaletasun gunetik albisteak jaso

azken albisteak
JUUL 2015 LEHEN KOMUNIKAZIOA
14/10/02
2015 Kanpainari hasiera emateko, hona hemen lehen komunikazioa. Aurten, JUUL egun nagusia apirilaren 23an izango da, nahiz eta bozketa egiteko aukera apirilaren 21era eta 22ra zabalduko genukeen. Erantsitako dokumentuan kanpainaren nondik norakoak agertzen dira.
IBAIZABAL ARGITALETXEAREN UDAZKENEKO NOBEDADEAK
14/10/02
Ibaizabal argitaletxetik, udazkenean, Haur- eta Gazte-literaturan kaleratuko dituzten nobedadeen berri eman digute. Azken nobedadeak kontsultatu nahi badituzue, ikus erantsitako pdf-a.
Jarraitu irakurtzen »
GAINDITU EZAZU ESKOLA JAZARPENA!
14/09/17
“Gainditu ezazu eskola jazarpena! · Pasa página al acoso escolar” irakurketa gida
Aukeraketan 100 izenburutik gora duzue, gaztelaniaz eta euskaraz, adinaren arabera sailkatuak eta iruzkinarekin batera. Horien artean, ikasle, irakasle eta familientzako informazio baliabideak daude, baita ipuinak, eleberriak, komikiak eta pelikulak ere. Irakurketa gida CIVICAN Liburutegiak eta GALTZAGORRI elkarteak osatu dute.
Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruñea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  Faxa 948 222 941  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra

Nabigatzen jarraituz gero, erabilera hori onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago