edizioko data: APIRILAK 2

irakurzaletasuna, ideiak eta esperientziak

JUUL KANTA
Milaka istoria, milaka abentura

nire liburua bozkagai da?

argazkiak

irakurzaletasun gunetik albisteak jaso

azken albisteak
GAINDITU EZAZU ESKOLA JAZARPENA!
14/09/17
“Gainditu ezazu eskola jazarpena! · Pasa página al acoso escolar” irakurketa gida
Aukeraketan 100 izenburutik gora duzue, gaztelaniaz eta euskaraz, adinaren arabera sailkatuak eta iruzkinarekin batera. Horien artean, ikasle, irakasle eta familientzako informazio baliabideak daude, baita ipuinak, eleberriak, komikiak eta pelikulak ere. Irakurketa gida CIVICAN Liburutegiak eta GALTZAGORRI elkarteak osatu dute.
IRAKUR GIDAK, liburu gomendagarriak
14/09/10
JUUL web-orrian, IRAKURGIDAK atalean, azken urtetako liburu gomendagarrien zerrendak eskura dituzue: Mondragon Unibertsitatearen HUHEZI Mintegiak osatutako Haur- eta Gazte-literatura irakur gidak eta Galtzagorri Elkartearen Literatura Mintegian 0-12 urte bitarteko haurrentzat euskaraz argitaratu diren liburuen artean gomendagarritzat jo dituztenen zerrendak eta beste batzuk.
ELKAR ARGILATXEAREN nobedadeak
14/09/03
Albiste honetan ELKAR argitaletxearen zenbait liburu berriren informazioa helarazten dizuegu. Zuen interesekoa izango delakoan.
Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruñea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  Faxa 948 222 941  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra

Nabigatzen jarraituz gero, erabilera hori onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago