Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2019-2020
MARTXOAK 31
azken dokumentuak
ESKOLAKO LITERATUR KANONA

Euskararen Irakaskuntzarako Baliabide Zentroak (EIBZ) Lehen Hezkuntzan zein Bigarren Hezkuntzan gelan lantzeko funtsezko liburuen zerrenda osatu eta liburu horiek irakurketa partekatuaren bidez lantzeko proposamen didaktikoak prestatu ditu.

Egitasmoa duela bi ikasturte abiatu zen Bigarren Hezkuntzan eta 2019ko udazkenean Lehen Hezkuntzara iritsi da. Erantsita bidaltzen dizkizuegu LHrako sei proposamen didaktiko, beste horrenbeste obra lantzeko: Piztiak bizi diren lekuan eta Makilakixki 1. zikloan, Haur Korapiloak eta Eskubeltz taldearen abenturak 2. zikloan eta, azkenik, Ehun ipuin hitz gutxitan eta Jon eta Mirka 3. zikloan.

Liburu zerrenda osoak eta proposamen didaktikoak (PDF nahiz Word formatuetan) honako loturan eskura ditzakezue.

Eskolako Literatur Kanonak bi helburu nagusi ditu:

1. Lehen eta Bigarren hezkuntzako ikasleen literatur gaitasuna lantzeko ezinbestekoak ikusten diren literatur genero askotariko euskarazko literatur lanen corpus zabal eta malgua osatzea.

2. Irakasleei baliabideak eskaintzea, hezkuntza literarioa gelan lantzeko hainbat proposamen eskainiz.

Ahots asko dira esaten dutenak eskolarako kanon berezituaren beharra dagoela. Kanon horretan klasikoak leudeke, baina klasikoekin batera Haur eta Gazte Literaturako kalitate handiko lanek ere eduki behar dute bere tokia.

Lehen Hezkuntzarako aukeraketa eta proposamen didaktikoak Xabier Etxaniz Erle, Asun Agiriano, Idoia Sobrino, Lorena Gil eta Imanol Mercerok egin dituzte. Juan Kruz Igerabide Literatura Unibertsaleko aholkulari gisa aritu da. Hogeita hamarna liburu proposatu dituzte 6-8 urte bitartekoentzat, 8-10 urte bitartekoentzat, eta 10-12koentzat.

JUUL KANPAINAREN AZALPEN OROKORRA

Kaixo, JUUL kideak:
Lerro hauen bitartez, eta kanpainari hasiera emateko, egitasmoaren hainbat datu azaltzen duten power point artxiboak bidaltzen dizkizuegu:
-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)
Baliagarriak izango zaizkizuela espero dugu.
Laster arte, ongi izan,
JUUL ANTOLAKUNTZA

JUUL 2019 KANPAINAREN EBALUAZIO EMAITZAK
2019ko JUUL kanpainako kideen ebaluazioaren laburpena.

irakurzaletasuna, ideiak eta esperientziak

JUUL KANTA
Milaka istoria, milaka abentura

nire liburua bozkagai da?

argazkiak

irakurzaletasun gunetik albisteak jaso

MECNA
informazio gehiago

JUUL KANPAINA PROIEKTUAREN MEZENAS IZAN NAHI DUZU?

Gurekin harremanetan jarri
San Anton kalea, 3 - 1.a
31001 IRUÑEA (NAFARROA)
nie@ikastola.eus

Laboral Kutxa

azken albisteak
JUUL KANPAINA – IDEIAK ETA ESPERIENTZIAK
19/11/05

Urtez urte gure “Ideiak eta Esperientziak” bilduma handitzen doa. Ikastoletan irakurtzeko zaletasuna sustatzeko baliabide interesgarria da.
Kanpainan zehar ideia eta esperientzia berriak bidaliko dizkizuegu. Trukean zuek ere horiek edo beste batzuk aurrera eramaten badituzue, guri helarazi! Atsegin handiz jasoko genituzke bilduma osatzen joateko.

JUUL KANPAINAREN AZALPEN OROKORRA
19/10/30

-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)

2018 HAUR ETA GAZTE LITERATURA IRAKUR GIDA
19/10/01
HUHEZIko Haur Liburu Mintegiak argitaratzen du Irakur Gida. Euskaraz argitaratzen diren ia liburu guztiak irakurri ondoren, taldeak baloratu eta sailkatu egin ditu. Beraz, Mintegiak selekzio bat eskaintzen du urtero Haur eta Gazte literaturan kaleratu diren euskarazko liburu onenekin.
IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2019 udazkena
19/09/30