Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2016-2017
azken dokumentuak
JUUL 2017 ARAUTEGIAK ETA BOTO EREDUAK

Kaixo, juulkide:
Honen bidez, 2017 kanpainari dagozkion arautegiak bidaltzen dizkizuegu. Kontuan hartu hor agertzen diren datuak eta fetxak. Oso inportantea da arautegiak irakurtzea.
Halaber, botoen ereduak igortzen dizkizuegu.
Edozein gauza behar duzuela, jar zaitezte gurekin harremanetan: 0034 948222196
Laster arte!

2017 JUUL Berrikuntzak
JUUL 2017 kanpainaren zenbait informazio ematera gatozkizue.

Bozketaren datari dagokionez, APIRILAK 4, ASTEARTEA izango da. Jakina, bozketa-elektronikoa egiteko, astelehenean ere, apirilak 3, aukera izango duzue.
Fitxategia jaitsi

GURASOEI GABONETAKO ZIRKULARRA (eus_fran)

irakurzaletasuna, ideiak eta esperientziak

JUUL KANTA
Milaka istoria, milaka abentura

nire liburua bozkagai da?

argazkiak

irakurzaletasun gunetik albisteak jaso

MECNA
informazio gehiago

JUUL KANPAINA PROIEKTUAREN MEZENAS IZAN NAHI DUZU?

Gurekin harremanetan jarri
San Anton kalea, 3 - 1.a
31001 IRUÑEA (NAFARROA)
nie@ikastola.eus

Laboral Kutxa

azken albisteak
ADI!! IRAKURKETAREN INGURUKO OHITURAK GALDESORTA (2017)
17/02/21

Juul kide agurgarriak,

Ihauteriak datoz eta hori kontuan hartuta, “Irakurketaren inguruko ohiturak” galdesorta erantzuteko epea zabaldu dugu MARTXOAK 10 arte. Oroitu, honako hau dela hirugarren aldia galdesortaren emaitzak jasotzen ditugula. Datu interesgarriak atera ditzakegu, kontuan izanda belaunaldi ezberdinei pasatu diegula. Animatu ikasleak erantzunak bidaltzera!!!

III. ESPERIENTZIA: LIBURU, JOLAS ETA JOSTAILU EZ SEXISTAK
17/02/10

Elizondoko Baztan Ikastolak aurrera eraman duen ekintza baten berri eman nahi dizuegu. Genero berdintasuna lantzeko, Elizondoko Udalaren Berdintasun Zerbitzuko langileei esker, eta liburuez, jolasez eta jokoez baliatuta, jarduera ezberdinak aurrera eraman dituzte.

Genero integrazioarekin lotutako Juul webguneko liburu-zerrendan agertzen diren hainbat liburu eskuratu zituzten Baztan Ikastolako lagunek. Liburu horietako b...

PAMIELA ARGITALETXEA - Ilargian kulunkari liburu-bilduma
17/02/09

PAMIELA argitaletxetik planteatu duten ideia dibertigarria bidaltzen dizuegu. «Ilargian kulunkantari» liburu-bilduma 6 hilabetetik aurrerako neska-mutikoei zuzenduta dago, eta beraientzat berariaz ondu dira piktograma poetiko edo poegrama hauek guztiak. Liburuak irakurri, deklamatu, antzeztu edo kantatu daitezke.

Jarraitu irakurtzen »
IRAKURKETAREN INGURUKO OHITURAK GALDESORTA (2017)
17/01/26

Aurten ere, “Irakurketaren inguruko ohiturak” galdesorta bidaltzen dizuegu. Hirugarren aldia izango da galdesortaren emaitzak jasoko ditugula. Izan ere, datu interesgarriak atera ditzakegu, kontuan izanda belaunaldi ezberdinei pasatu diegula.

Beti bezala, eskerrak eman nahi dizkizuegu zuen inplikazioarengatik. Zuen laguntzari esker aurrera eraman ahal ditugulako JUUL kanpainako ekintzak.

Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruñea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra