2014-2015
edizioko data: APIRILAK 23

XII_ESPERIENTZIA, BETIKO IKASTOLA

15/05/22

BETIKO IKASTOLAK, iaz hasitako bidea jarraituz, aurten, JUUL KANPAINAren barruan GAU LITERARIOA antolatu zuen. 300 ikasletik gora ikastolan lotan gelditu ziren! Ikaragarria!
Zorionak Betiko Ikastolako erkidego osoari!

JUUL 2015 EBALUAZIOA - AZKEN EGUNAK

15/05/21

JUUL kideak, gogoratu nahi dizuegu kanpainaren ebaluazioa betetzea. Guretzat oso baliagarria da zuen iritzia jasotzea!
Aste bete luzatuko dugu epea, azken eguna: maiatzak 27
JUUL 2015 ebaluazio-tresna
Aldez aurretik eskerrak emanez, ongi izan,
NIE

ENEKO ETXEGARAI idazlearen web-gunea

15/05/19

PUAGG!! ipuina JUUL bozkatuenen artean agertu da. Hemen duzue bere egileek ipuinak egiterakoan sortu dituzten material ezberdinak eskuragarri. Bertan ipuinen bideo-edizioak, marrazkiak txuri-beltzean, ipuinak piktogramekin, eta abar dituzue deskargatzeko moduan: http://www.enekoetxegarai.com/home

JUUL 2015 - BAZTAN IKASTOLAKO EKINTZAK

15/05/18

Baztan Ikastolatik jaso ditugun JUUL kanpainaren inguruko bi esperientzia partekatuko ditugu zuekin: JUUL-ZANGOTXO orri-markatzaileak eta Asmatutako ipuin-kontalariak. Kasu honetan, ikastolako erkidego osoa inplikatuta, gurasoak, ikastolak eta irakasleak.
Eskerrik asko egiten duzuen lanarengatik!

ZANGOZAKO IKASTOLA - SPEED BOOK DATING JARDUERA

15/05/12

Zangozako Ikastolan bigarren urtez liburuen inguruko hitzordu bizkorrak jarduera aurrera eraman zuten JUUL kanpainaren ekintzen artean.

Zorionak Zangozako Ikastolako langileei zein ikasleei!!!

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN ARGAZKIAK!!!

15/05/11

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN ARGAZKIAK!!!

Eskerrik asko guztiei zuen esperientzia gurekin partekatzeagatik!!!!

GORA JUUL!

JUUL 2015 EBALUAZIOA

15/05/11

Biziki eskertuko genizueke egitasmoaren inguruan duzuen iritzia guri helaraztea ondorengo galdeketari erantzuna emanez. Zuen iritziak oso baliagarriak dira JUUL kanpainaren antolaketarako! Aldez aurretik eskerrak emanez, ongi izan,
NIE
Erantzuteko epea: maiatzak 20
JUUL 2015 ebaluazio-tresna

JUUL 2015 TXINTXIRRI IKASTOLA

15/05/08

Zuekin partekatu nahi ditugu hainbat ikastoletan aurrera eraman dituzuen ekintzak JUUL kanpaina dela-eta. Kasu honetan, Elorrioko Txintxirri Ikastolatik heldu zaigu ikasturtean zehar egin dituzten hainbat ekintzen informazioa hezkuntza etapa ezberdinetan.
Lan ederra egindakoa Txintxirri Ikastolako kideena. Zorionak eta eskerrik asko gurekin partekatzeagatik!

JUUL EGUNA IRAGARTZEKO BIDEOA

15/05/07

Honen bidez, erakutsi nahi dizuegu Elgoibarko Ikastolan DBH 1. mailako ikasleek LH1. mailako ikasleei eginiko ekimenaren bideoa. JUUL hauteskunde eguna girotzeko modu erakargarria benetan, eta noski JUUL kanta animatzeko! Hurrengo urterako ideia polita!

Zorionak egindako lanarengatik eta eskerrik asko gurekin partekatzeagatik!

JUUL 2015 ONDORIOEKIN LAN EGIN

15/04/27

Juul Hauteskundeak bukatu badira ere, Juul kanpaina eta orokorrean irakurtzeko zaletasuna sustatzeko ekimenak ez ditugu bukatutzat eman behar. Zer egin dezakegu eskuartean ditugun emaitza horiekin? Lasai, lan gehiago ez dizuegu eman nahi, ideia batzuk proposatu besterik ez, bozketako emaitzei etekina emateko.

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

15/04/23

Gaur, apirilak 23, Nazioarteko Liburuaren egunean, ikastoletan JUUL hauteskunde literarioen 17. edizioa ospatu da, 15.800 boto-emaile baino gehiago izan dira Euskal Herriko ikastoletan. Hona hemen emaitzak botoen kontaketa egin ondoren.

JUUL 2015 - APIRILAK 23

15/04/20

JUUL arduradun hori:
Lerro hauen bidez, gogoratu nahi dizuegu JUUL egun nagusia​, datorren ostegunean izango dela,​ hots, apirilaren 23an. Dena den, bozketa egiteko aukera apirilaren 21era eta 22ra zabalduko da.

JUUL KANTA

15/04/17

Ostirala eta JUUL hauteskunde literarioak martxan!!!

Honen bidez gogoratu nahi dizuegu JUUL kanta eskuragarri duzuela,ikastolan giro aparta sortzeko erabil dezakezuena.
"Milaka istorio, milaka abentura" kanta izugarri dibertigarria eta martxosoa!!!
Jarri musika eta aupa JUUL!!!

ELKAR ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

15/04/01

Hemen duzue ELKAR argitaletxeko azken nobedadeen informazioa.

IBAIZABAL ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

15/03/27

IBAIZABAL ARGITALETXEAREN NOBEDADEAKZ
Udaberriko nobedadeak