Nabigatzen jarraituz gero, erabilera hori onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago
2014-2015
edizioko data: APIRILAK 23

BIBLIOPORRAK 2015 UDA

15/06/15

BIBLIOPORRAK 2015 UDA
ARAMAIOKO UDAL LIBURUTEGIA, ARETXABALETAKO UDAL LIBURUTEGIA, ARRASATEKO UDAL BIBLIOTEKA, BERGARAKO UDAL LIBURUTEGIA, ESKORIATZAKO UDAL BIBLIOTEKA, LEGAZPIKO UDAL LIBURUTEGIA, OŅATIKO UDAL LIBURUTEGIA

JUUL 2015 SARIEN ARGAZKIAK

15/06/09

Hemen dituzue aurreko ekainaren 3an izan genuen sari-banaketa ekitaldiaren argazkiak. Bertan, Baztan Ikastolako ikasleek parte hartu zuten. Eskerrik asko guztiei!

BULARRETIK MINTZORA BULETINA - 32. zenbakia

15/06/02

BM buletina, 32. zenbakia, 2015eko maiatza:
1. Etxean kontu-kantari
2. Ipuinez ipuin
3. Opor usaina
4. Egitasmoa martxan
Informazio gehiago: www.bularretikmintzora.org

XIII. ESPERIENTZIA: EUSKAL LITERATURAREN ZUHAITZAK LORATU DIRA

15/06/01

Udaberriarekin batera eta uda sasoia gerturatuz doala, euskal literaturaren zuhaitzak loratu egin zaizkie Kurutziaga Ikastolako DBHko karrajuetan.

JUUL 2015 EBALUAZIOAREN EMAITZAK

15/05/29

2015eko JUUL kanpainako kideen ebaluazioaren laburpena bidaltzen dizuegu. Oso baliagarria izan da guretzat. Eskerrik asko bidalitako erantzunengatik!

XII_ESPERIENTZIA, BETIKO IKASTOLA

15/05/22

BETIKO IKASTOLAK, iaz hasitako bidea jarraituz, aurten, JUUL KANPAINAren barruan GAU LITERARIOA antolatu zuen. 300 ikasletik gora ikastolan lotan gelditu ziren! Ikaragarria!
Zorionak Betiko Ikastolako erkidego osoari!

JUUL 2015 EBALUAZIOA - AZKEN EGUNAK

15/05/21

JUUL kideak, gogoratu nahi dizuegu kanpainaren ebaluazioa betetzea. Guretzat oso baliagarria da zuen iritzia jasotzea!
Aste bete luzatuko dugu epea, azken eguna: maiatzak 27
JUUL 2015 ebaluazio-tresna
Aldez aurretik eskerrak emanez, ongi izan,
NIE

ENEKO ETXEGARAI idazlearen web-gunea

15/05/19

PUAGG!! ipuina JUUL bozkatuenen artean agertu da. Hemen duzue bere egileek ipuinak egiterakoan sortu dituzten material ezberdinak eskuragarri. Bertan ipuinen bideo-edizioak, marrazkiak txuri-beltzean, ipuinak piktogramekin, eta abar dituzue deskargatzeko moduan: http://www.enekoetxegarai.com/home

JUUL 2015 - BAZTAN IKASTOLAKO EKINTZAK

15/05/18

Baztan Ikastolatik jaso ditugun JUUL kanpainaren inguruko bi esperientzia partekatuko ditugu zuekin: JUUL-ZANGOTXO orri-markatzaileak eta Asmatutako ipuin-kontalariak. Kasu honetan, ikastolako erkidego osoa inplikatuta, gurasoak, ikastolak eta irakasleak.
Eskerrik asko egiten duzuen lanarengatik!

ZANGOZAKO IKASTOLA - SPEED BOOK DATING JARDUERA

15/05/12

Zangozako Ikastolan bigarren urtez liburuen inguruko hitzordu bizkorrak jarduera aurrera eraman zuten JUUL kanpainaren ekintzen artean.

Zorionak Zangozako Ikastolako langileei zein ikasleei!!!

JUUL 2015 EBALUAZIOA

15/05/11

Biziki eskertuko genizueke egitasmoaren inguruan duzuen iritzia guri helaraztea ondorengo galdeketari erantzuna emanez. Zuen iritziak oso baliagarriak dira JUUL kanpainaren antolaketarako! Aldez aurretik eskerrak emanez, ongi izan,
NIE
Erantzuteko epea: maiatzak 20
JUUL 2015 ebaluazio-tresna

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN ARGAZKIAK!!!

15/05/11

JUUL 2015 HAUTESKUNDE LITERARIOEN ARGAZKIAK!!!

Eskerrik asko guztiei zuen esperientzia gurekin partekatzeagatik!!!!

GORA JUUL!

JUUL HAUTESKUNDEKO ARGAZKIAK 2015

Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruņea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  Faxa 948 222 941  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra