2014-2015

HAUTESKUNDE MAHAIAREN ERAKETA

15/03/04

Kaixo, juulkideak:

Gogoan izan Hauteskunde Mahaiaren Eraketa aste honetan bidali behar duzuela. Bozketaren (boto-txartela) arautegiaren artxiboan duzue eranskina betetzeko.

Animo!

IRAKURKETAREN INGURUKO OHITURAK INKESTA (2015)

15/02/26

Galdesorta erantzuteko epea aste bat luzatuko dugu, ikastola batzuk aurreko astean jai izan zutela kontuan hartuta. Zuen erantzunak jasotzea guretzat oso interesgarria da, beraz, animatzen zaituztetu parte hartzera!

Hemen dituzue bi galdesorta digitalak, adinaren arabera ezberdinduta, 5-10 minututan betetzen dira. Mesedez, martxoaren 6a baino lehenago erantzutea eskatzen dizuegu.

TTARTTALO ARGITALETXEAREN AZKEN NOBEDADEAK

15/02/24

Ttarttalo Argitaletxetik kaleratuko dituzten azken nobedadeen berri izateko, erantsitako dokumentuak bidali dizkigute.

IBAIZABAL ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

15/02/20

Ibaizabal Argitaletxetik otsaila-martxoa bitartean kaleratuko dituzten nobedadeen berri izateko, erantsitako dokumentua bidali dugute.

IV_ESPERIENTZIA, BIZIRIK DAUDEN IPUINAK

15/02/19

Zangozako Ikastolatik datorkigu esperientzia hau. Literatura eta Plastika arloak uztartu diren ariketa honetan, LHko ikasle bakoitzak etxetik liburu bat ekarri eta bertan dagoen pasarte, ideia, edo mezua ilustratu zuen. Horretarako “pop-up” eta “kirigami” teknikak edo liburu zabalgarrien teknika erabili dute eta, hau da, gure ustez, jarduera honen originaltasuna.

Zein dira irakurleak sortarazten dituzten liburuak?

15/02/11

Aurreko ikasturtean, Juul kanpainako arduradunen bitartez galdera bat bota genien irakasleei: Zeuen esperientziatik zeintzuk dira “irakurleak sortarazten dituzten liburuak”? Ikasleak harrapatzen dituztenak, berehala gustuko dutenak, gehien gomendatzen dituztenak, bukatu eta beste bat irakurtzeko grina uzten dutenak.

Haur adoptatuentzako liburuak

15/02/11

AFIN taldeak haur adoptatuentzako interesgarriak izan daitezkeen liburuak zerrendatu ditu eta interesgarria iruditu zaigu honen berri zuei ematea. Gaztelaniaz dauden liburu hauetaz gain, euskarazko batzuk bidaltzen dizkizuegu.

IRAKURKETAREN INGURUKO OHITURAK INKESTA (2015)

15/02/03

Orain dela hiru urte, hainbat ikastolako ikasleei irakurketa ohituren inguruko inkesta egin genien eta emaitza interesgarriak lortu ere bai. Aurten, azterketa berriz egitea erabaki dugu, belaunaldi ezberdintasunak kontuan hartu ahal izateko eta bestalde, berez, jarduera onuragarria delako.

IRAKURKETA ERRAZA PROIEKTUA - LIBURUAK

15/01/30

Irakurketa Erraza proiektuaren helburua da, irakurtzeko zailtasunak dauzkaten edota irakurritakoa ulertzeko zailtasunak dauzkaten pertsonei laguntzea. Zailtasunak behin-betikoak izan daitezke: zentzumen-minusbaliotasunak edo minusbaliotasun psikikoak dauzkatenak daude talde horretan; arazo neuropsikologikoak dauzkatenak; zaharrak, neurri batean senil daudenak, eta abar… Edo behin-behinekoak: hizkuntza ofizialean irakurtzeko gaitasuna mugatuta daukatenak (neoirakurle nagusiak) egongo dira bigarre...

II-IDEIA_GENERO INTEGRAZIOA LITERATURAN

15/01/27

JUUL kanpainan neska eta mutilen arteko ezberdintasunik ez izatea landu nahi da, eta, baita generoaren integrazioaren ikuspegia zaindu ere. Horretarako, generoarekin lotuta dauden gaiei buruzko liburuekin lan egingo dugu.

I. IDEIA: LIBURUGRAMA

15/01/21

Irakurtzen diren liburuen azalen fotokopiak erabiliz, bata bestearen atzean ipintzen baditugu, suge moduko bat sor daiteke pasabidean. Honela, bisualki, gure irakurketaren martxa jakingo dugu eta motibagarria suertatuko da. Pertsona batek baino gehiagok irakurtzen badu liburu bera, kolorezko pegatinak ipin daitezke azalen gainean. Fotokopiak koloreztatzea komeniko litzateke gure liburugrama itxura polita izateko.

III. ESPERIENTZIA: OKA JOKO LITERARIOA

15/01/12

Aurrekoan, Erentzun Ikastolan iaz proposatu genizuen “Irakurgaua” jarduera burutu zuten. Gau horretan, besteak beste, udalekuetan egiten den oka jokoa prestatu zuten eta gugana zuzendu dira prestatu zutena zuekin partekatzeko, nahi izanez gero moldatzeko eta erabiltzeko.

Animatu aurrera eramaten Vianan egin duten antzera eta konta iezaguzue!

GURASOEI BEGIRA GABONETAKO ZIRKULARRA

14/12/10

Gabonetarako opari ona... liburu bat edo bi... Gurasoei begira zirkularra.

(Ikus erantsitako artxiboak)

Kaxketak ipuinen bidez ere lantzeko

14/12/09

Kaxketak ipuinen bidez ere lantzeko.

Cuentos para trabajar las rabietas de forma respetuosa.

Elkartasuna, sentimenduak eta inmigrazioa, haur literatura blaitzen duten gaiak

14/11/27

"Elkartasuna, sentimenduak eta inmigrazioa, haur literatura blaitzen duten gaiak", Diario de Noticias, Ortzadar gehigarria, 2014/11/23

Gurasoak