2014-2015
edizioko data: APIRILAK 23

10 CRITERIOS PARA CONSEGUIR QUE TUS HIJOS LEAN

14/10/24

10 CRITERIOS PARA CONSEGUIR QUE TUS HIJOS LEAN y una historia personal de lectura.
Egilea: QUINTANAL DIAZ, JOSE

IBAIZABAL ARGITALETXEAREN UDAZKENEKO NOBEDADEAK

14/10/02

Ibaizabal argitaletxetik, udazkenean, Haur- eta Gazte-literaturan kaleratuko dituzten nobedadeen berri eman digute. Azken nobedadeak kontsultatu nahi badituzue, ikus erantsitako pdf-a.

JUUL 2015 LEHEN KOMUNIKAZIOA

14/10/02

2015 Kanpainari hasiera emateko, hona hemen lehen komunikazioa. Aurten, JUUL egun nagusia apirilaren 23an izango da, nahiz eta bozketa egiteko aukera apirilaren 21era eta 22ra zabalduko genukeen. Erantsitako dokumentuan kanpainaren nondik norakoak agertzen dira.

GAINDITU EZAZU ESKOLA JAZARPENA!

14/09/17

“Gainditu ezazu eskola jazarpena! · Pasa página al acoso escolar” irakurketa gida
Aukeraketan 100 izenburutik gora duzue, gaztelaniaz eta euskaraz, adinaren arabera sailkatuak eta iruzkinarekin batera. Horien artean, ikasle, irakasle eta familientzako informazio baliabideak daude, baita ipuinak, eleberriak, komikiak eta pelikulak ere. Irakurketa gida CIVICAN Liburutegiak eta GALTZAGORRI elkarteak osatu dute.

IRAKUR GIDAK, liburu gomendagarriak

14/09/10

JUUL web-orrian, IRAKURGIDAK atalean, azken urtetako liburu gomendagarrien zerrendak eskura dituzue: Mondragon Unibertsitatearen HUHEZI Mintegiak osatutako Haur- eta Gazte-literatura irakur gidak eta Galtzagorri Elkartearen Literatura Mintegian 0-12 urte bitarteko haurrentzat euskaraz argitaratu diren liburuen artean gomendagarritzat jo dituztenen zerrendak eta beste batzuk.

ELKAR ARGILATXEAREN nobedadeak

14/09/03

Albiste honetan ELKAR argitaletxearen zenbait liburu berriren informazioa helarazten dizuegu. Zuen interesekoa izango delakoan.

ANDRA MARI IKASTOLA - LIBURU MARKATZAILEAK

14/06/10

ANDRA MARI IKASTOLA, ETXARRI-ARANATZ – ORRI-MARKATZAILEAK
Apirilaren 2an ospatzen den Haur Liburuaren Nazioarteko egunerako IBBYk argitaratzen duen kartela erabilita, Andra Mari Ikastolako ikasleek liburu-markatzaileak osatu zituzten. Ikusgarriak benetan!
Argazkiak hemen

JUUL 2014 EBALUAZIOA

14/06/06

Biziki eskertuko genizueke JUUL egitasmoaren inguruan duzuen iritzia ematea, ondorengo galdeketari erantzuna emanez.
OHARRA: galderak 1etik 5erako eskalan, 1 oso desegokia eta 5 oso egokia direla kontuan hartu.
ERANTZUTEKO EPEA: ekainak 13 arte

JASO IKASTOLA - LIBURUONDOA

14/06/03

JASO IKASTOLA, IRUÑEA - LIBURUONDOA
Liburuak ematen dituzten zuhaitzak
Zuhaitz baten enborra eta adarrak marraztu eta adarretan liburuen azalak ipini. Jaso Ikastolako ikasleek gogoko liburuen azalak margotu zituzten eta zuhaitzaren adarretatik zintzilikatu zituzten.
Bai emankorrak liburuondoak!

JUUL 2014 SARIAK - ZANGOZA

14/05/28

Aurten, Zangozako Carmen Auditorioan ospatu genuen JUUL sarien ekitaldia. Honen bidez, ekitaldiko argazkiak bidaltzen dizkizuegu (web-orriaren azalean ere ikus ditzakezue).
Besterik gabe, segi ongi!

Juul Sari banaketa 2014 - Zangoza

14/05/28

PAZ DE ZIGANDA IKASTOLA - IRAKURKETA TAILERRAK

14/05/16

PAZ DE ZIGANDA IKASTOLAN IRAKURKETAREN INGURUKO JARDUERAK
Atarrabiako Paz de Ziganda Ikastolako Euskaraz Bizi Taldearen eskutik (Nekane Garasa, Idoia Garaikoetxea, Iñaki Martinez, Izaskun Salazar) JUUL egitasmoari lotutako tailerrak eta liburu-trukeak antolatu zituzten patioan: taldeka irakurtzen, eskulanak egiten... Oso esperientzia polita izan zuten.

TXANTXIKU IKASTOLA - IRAKURKETA MARATOIA

14/05/12

JUUL kanpainan zehar proposatutako hainbat ideia bilduz, Oñatiko Txantxiku Ikastolak antolatutako IRAKURKETA MARATOIAREN berri eman nahi genizueke.

ZANGOZAKO IKASTOLA - SPEED BOOK DATING JARDUERA

14/05/08

Zangozako Ikastolan liburuen inguruko hitzordi bizkorrak jarduera aurrera eraman zuten JUUL kanpainaren ekintzen artean.
Hona hemen ikastolatik igorri zizkiguten argazkiak.
Zorionak Zangozako Ikastolako langilee zein ikasleei!

ASTI LEKU - KARTELAK ETA LIBURUEN DEFENTSA

14/05/05

Portugaleteko Asti Leku Ikastolan Juul Kanpainaren inguruan egin bi ekintza hauek eraman dituzte aurrera:

• Ikasleek, gelaka, aukeratutako liburu eta ilustratzaileen berri emateko kartelak jarri genituen pasabideetan.
  • Bestalde, ikastolako Areto Nagusian, euren proposamenak ahoz ezagutzera emateko ekitaldia antolatu genuen. Ikasleek prestatu zituzten jarduerak euren proposamenen kanpaina egiteko.

Gurasoak
San Anton 3, 1.a - 31001 Iruñea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  Faxa 948 222 941  •  juul@nafarroakoikastolak.net  •  Lege Oharra

Nabigatzen jarraituz gero, erabilera hori onartzen duzula ulertuko dugu. Informazio gehiago