JUUL 2019 BERRIKUNTZAK

19/02/04

Aurtengo JUUL kanpainaren zenbait informazio ematera gatozkizue.
Bozketaren datari dagokionez, boto-txartelaren bidez zein boto elektronikoaren bidez, APIRILAK 2, ASTEARTEA izango da, nahiz eta bozketa egiteko aukera apirilaren 1era ere bai zabalduko genukeen. Datarekin arazoren bat izanez gero, mesedez antolatzaileekin harremanetan jarri.
Erantsitako dokumentuak informazio gehiago dago. Mesedez, arretaz irakurri.

IRAKURKETAREN INGURUKO OHITURAK GALDESORTA (2019)

19/01/23

Aurten ere, “Irakurketaren inguruko ohiturak” galdesorta bidaltzen dizuegu. Laugarren aldia izango da galdesortaren emaitzak jasoko ditugula. Izan ere, datu interesgarriak atera ditzakegu, kontuan izanda belaunaldi ezberdinei pasatu diegula.

III-IDEIA_GENERO INTEGRAZIOA LITERATURAN

19/01/21

JUUL kanpainan neska eta mutilen artean parekidetasuna izatea landu nahi da, eta, baita generoaren integrazioaren ikuspegia zaindu ere. Horretarako, generoarekin lotuta dauden gaiei buruzko liburu-zerrenda erakutsi nahi dizuegu.

JUUL Gabonetarako zirkularra

18/12/10

Kaixo, juulkideak:

Gabonak hurbil ditugula, mezu honen bidez, familiei bidaltzen ahal zaien zirkular eredua igortzen dizuegu.

JUUL kanpainak irakurtzeko zaletasuna bultzatzen duen heinean, familiek opariak egiterako garaian, liburuak izatea gomendatzen dugu. Horretarako, liburu gomendagarrien zerrendak eskura jartzen ditugu webgunean.

Zirkularra elebiz bidaltzen dizuegu. Batetik, euskaraz eta gaztelaniaz, eta, bestetik, euskaraz eta frantsesez.

Baliagarria izatea esper...

II_ESPERIENTZIA: GUZTIOK BAGARA, PROPOSAMEN INKLUSIBOA

18/10/30

NAFARROA OINEZ 2018 - IŅIGO ARITZA IKASTOLA - BIZI!
Ezbairik gabe, aurtengo edizioaren erronka nagusia Nafarroa Oinez inklusibo bat egitea izan da, aurrekoekin alderatuta berezia egiten duena. Urte osoan zehar egindako ekitaldi eta jarduera guztietan inklusibitatearen marka jartzen ahalegindu dira Iņigo Aritza Ikastolako kideak.

ZIKOINA ANILA

18/10/25

Roberto Ferrero egileak gurekin partekatu duen ipuinak, gaixotasun arraro batekin elkarbizitzen duen haur baten ametsa erakusten digu: ZIKOINA ANILA.

Egileak uste du haur horiek integratzeko eta laguntzeko familietatik hezkuntza ezinbestekoa dela eta familietan horrelako egoerak normalizatzen ipuinak lagungarria izan daitekeela.

IBAIZABAL, 2018 UDAZKENA, Nobedadeak

18/10/10

IBAIZABAL, 2018 UDAZKANEA, Nobedadeak.
Haur eta Gazte Literaturan kaleratuko diren nobedadeen gida.

2017 HAUR ETA GAZTE LITERATURA IRAKUR GIDA

18/09/14

HUHEZIko Haur Liburu Mintegiak argitaratzen du Irakur Gida. Euskaraz argitaratzen diren ia liburu guztiak irakurri ondoren, taldeak baloratu eta sailkatu egin ditu. Beraz, Mintegiak selekzio bat eskaintzen du urtero Haur eta Gazte literaturan kaleratu diren euskarazko liburu onenekin.

2017-1. Galtzagorri Literatura Mintegiaren liburu gomendagarriak

18/09/10

2017-1 seihilekoa.
Galtzagorri Literatura Mintegiaren liburu gomendagarriak.
Mintegiaren informazioa

JUUL KANPAINAREN 2018ko EBALUAZIO EMAITZAK

18/05/31

Mezu honen bidez, 2018ko JUUL kanpainako kideen ebaluazioaren laburpena bidaltzen dizuegu. Eskerrik asko bidalitako erantzunengatik! Zuen iritzia ezagutzea, oso baliagarria da guretzat.

NAFARROAKO IKASTOLEN ELKARTEA

EUSKARAZKO LIBURUAK BRAILLE ETA SOINU EUSKARRIETAN

18/05/20

Kaixo, juulkideak:
Honen bidez, Nafarroako ONCE delegazioak dituen euskarazko liburu zerrendak bidali nahi dizkizuegu, bata Braille euskarrian eta bestea soinu euskarrian. Irakurketa haur guztiengana iristeko gure eskuetan dauden ahaleginak jorratzeak merezi du.
Zuen interesekoak izango direlakoan, ongi izan,
JUUL antolatzaileak

JUUL 2018 KANPAINAREN EBALUAZIOA ETA ERGAZKIAK

18/04/25

Mezu honen bidez, JUUL kanpainaren ebaluazioa egiteko galdetegia bidaltzen dizuegu. Biziki eskertuko genizueke betetzea! Egitasmoaren inguruan duzuen iritzia guri helaraztea, oso baliagarria baita JUUL kanpainaren antolaketarako!

Epea erantzuteko: maiatzak 9

JUUL 2018 ebaluazio-galdetegia

JUUL SARI BANAKETA 2018 - ARGAZKIAK

18/04/24

Juul Sari Banaketa 2018 (Altsasu)

JUUL 2018 BOZKATUENAK

18/04/19

Kaixo JUUL kide,

Lehenik eta behin ZORIONAK guztiei egindako lanarengatik! Zoragarriak zarete!

Eta, orain, Juul hauteskunde eguna ondoren, Juul kanpaina eta orokorrean irakurtzeko zaletasuna sustatzeko ekimenak ez ditugu bukatutzat eman behar. Zer egin dezakegu eskuartean ditugun emaitza horiekin? Hona hemen ideia batzuk bozketako emaitzei etekina emateko.

JUUL 2018 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

18/04/17

JUUL 2018 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

Zorionak hautatuenak izan diren idazleei eta ilustratzaileei!
Eskerrik asko partaide izan zareten guztiei!

San Anton 3, 1.a - 31001 Iruņea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  juul@nafarroakoikastolak.net