ARKADIA IRATZARRIA, Kai Meyer

12/07/23

ARKADIA IRATZARRIA
EGILEA: Kai Meyer
Klanen arteko borrokak. Alcantara eta Carnevare familien arteko lehia aspalditik dator. Baina Rosa Alcantara eta Alessandro Carnevare maitemindu egiten dira. New York-etik etorri berri den hamazazpi urteko neskak liluratuta utzi du Alessandro. Harreman hori onartezina eta debekupekoa da, ordea, betidanik etsai amorratuak izan diren familien artean. Mafia klanez harantzago etxe bakoitzaren ir...

JUUL 2012 SARI BANAKETAREN ARGAZKIAK

12/07/18

TXOMINTXO ETA PERUTXO BAKARRIK GERATU DIRA ETXEAN
Egilea: Peru Magdalena Arriaga
Marrazkigilea: Iosu Mitxelena Unsain
Txomintxo eta Perutxo anaia bikiak etxean bakarrik daudela konturatu dira, goizean esnatu direnean. Eta sekulako egonezina sartu zaio.

ARGIAREN ERREINUA , Joseba Lozano

12/07/09

ARGIAREN ERREINUA
Egilea: Joseba Lozano
Praga inguruan emakume baten gorpua azaldu da: lepoa moztu diote, eta begiak atera. Ondorengo asteetan, tantaka, emakume gehiago agertu dira, eta bakoitzari gorputz atalen bat falta zaio.

TARZAN ETA PANTERA EMAKUMEA, Felipe Juaristi

12/07/02

Tarzan eta pantera emakumea
Egilea: Felipe Juaristi
Marrazkilaria: Aitziber Alonso
SINOPSIA: Ezer ez da dirudiena. Ez gara uste dugun bezalakoak. Edozein etxetan ezkutuan dagoen sekreturen bat aurki daiteke. Izan ere, badira sekula aipatzen ez diren kontuak, iragan latza ekartzen baitute orain gozora. Horretaz gogoratuko da Saul, eleberri honetako pertsonaia nagusia, denbora aurrera doan neurrian.

IPUINAK ERAKUSLEIHOAN

12/06/29

IPUINAK ERAKUSLEIHOAN
Donostiako KM kulturuneak narrazio tradizionalen mundua bildu du erakusketa batean.
ITURRIA: BERRIA, 2012/06/29

BURUKO HURA NORK EGIN ZION JAKIN NAHI ZUEN SATORTXOA, Werner Holzwart

12/06/14

Buruko hura nork egin zion jakin nahi zuen satortxoa
Testua: WERNER HOLZWARTH
Irudiak: WOLF ERLBRUCH
Itzulpena: KOLDO IZAGIRRE

IZAN AMETS HANDI LILI TXIKI!, Kristi Yamaguchi

12/06/08

Izan amets handi, Lili txiki!
Idazlea: Kristi Yamaguchi
Marrazkilaria: Tim Bowers
Itzultzaileak: Mari Eli Ituarte eta Itziar Zabala

DBHrako IRAKURKETAREN ULERMENA - ULERTUZ

12/06/07

ULERTUZ. Irakurketaren ulermenaren konpetentzia lantzen duten lau liburu jada argitaratuta daude. Eskerrik asko material hori argitaratzen lagundu duten ikastola guztiei.

MARIZIKINA NAIZ, ETA ZER?, Uxue Alberdi

12/06/04

Marizikina naiz, eta zer?
Idazlea: Uxue Alberdi
Marrazkilaria: Eider Eibar
Aneri Marizikin esaten dio beti amak: arrautza-gorringoa erori zaiolako soinekoan, edo tomate-saltsa, edo beste edozer gauza; baita soinekorik zikintzen ez duenean ere, señorita bat ez baldin bada.

LA OTRA VIDA DE LAS PALABRAS

12/06/01

AULA ALDIZKARIAN AGERTUTAKO ARTIKULUA
La importancia de la lectura se ha convertido en uno de los temas centrales del trabajo escolar en los últimos tiempo. El autor invita, a através de sus reflexiones, a descubrir el verdadero placer por los libros.

JUUL 2012 SARI-BANAKETA

12/05/24

Ikastolen Elkarteak antolatzen duen Juul Hauteskunde Literarioaren 14. edizioaren irabazleek euren saria jasotzeko aukera izan zuten atzo arratsaldean, Zizur Txikiko San Fermin ikastolan. MILA ESKER IDAZLE, ILUSTRATZAILE, ARGITALETXE ETA MODU BATEAN EDO BESTEAN GUREKIN EGON ZIREN GUZTIEI!!!

ZANGOZAKO IKASTOLA - KANPAINARAKO IDEIAK

12/05/18

Hona hemen irakurzaletasuna bultzateko, Zangozako Rincón del Carmen Ikastolan egiten dituzten zenbait ekintza. Mila esker Zangozako kideei haien ideiak gurekin partekatzeagatik!!!

Irakurtzea ez dut gustuko, erremediorik al dut?

12/05/14

2012ko maiatzaren 10ean Vianako Erentzun Ikastolak Diario de Noticias egunkarian ateratako artikulu interesgarria. Zuen gustukoa izatea espero dugu!

IDEIAK VI - LIBURU GUSTUKOEN DEFENTSA

12/05/03

IDEIAK VI - LIBURU GUSTUKOEN DEFENTSA
Jaso Ikastolako Izar Lazpiurrek, Iruñeko Jaso ikastolako ikasleak, Tximeleta-belarriak liburua gomendatzen du: http://youtu.be/oaEAk164gN0
Zuen ikastoletan ere egin dezakezue!!!