23/11/2011. IDEIAK II - El Redín ikastetxeko TERMOMETRO LITERARIOA

- argazkia handitu

Ikasturte honetako ideia proposamen zerrenda honetan, benetan interesgarria den proiektu bat erakutsi nahi dizuegu: Iruñeko El Redin ikastetxeko "Termometro literario" delakoa.

El Redínek eta sare berdineko hainbat ikastetxek internet plataforma bat sortu dute liburutegian dituzten liburuen inguruan. Gunean nobedadeak eta gomendapenak jasotzen dira, ikasleek bozketaren bitartez liburuak baloratzen dituzte eta iruzkin laburrak idazten dituzte irakurritako liburuen inguruan. Honetaz gain, ikasleek idatzitako ipuinak ere agertzen dira.

Gunea bisitatzeko: http://www.termometroliterario.org

Zuen ikastoletan agian antzeko guneak martxan jarri dituzue: blogak, sitesak... Horien berri izatea gustatuko litzaiguke.

« Albiste-zerrendara joan