Juul Kanpaina Juul Kanpaina 2021-2022
Martxoak 31

JUUL KANTA

21/04/12

JUUL hauteskunde literarioak martxan!!!

Datorren APIRILAK 21 JUUL hauteskunde literarioen eguna izango dugu eta eguna girotzen joateko, hainbat baliabide eskuragarri dituzuela gogoratu nahi dizuegu, adibidez:

TRANS MISSION, Alex Bertie

21/03/22

Juul kanpainan liburuen zaletasuna bultzatzeaz gain, bazterkeria eta jazarpenaren kontra egiten dugu. Izan ere, JUUL izena ipini genion kanpainari, bulling-ari buruz hitz egiten zuen liburuarengatik. Hartara, gure kanpainak inklusioari bultzada eman nahi dio eta, horregatik, TRANS MISSION liburuaren gomendioa egiten dugu. Ingelesez da, gure DBHko ikasleei zuzenduta.

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2021 Udaberria

21/03/11

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2021 Udaberria

2021 JUUL ARAUTEGIAK ETA BOTO TXARTELAK

21/02/16

JUUL 2021 kanpainari dagozkion ARAUTEGIAK bidaltzen dizkizuegu. Mesedez, dokumentuak arretaz irakurtzea eskatu nahi dizuegu, izan ere, JUUL hauteskunde-eguna egoki antola ditzagun, oso inportantea baita arautegietan agertzen den informazioa (datak eta eginbeharrak) argi edukitzea. Bestalde, boto-txartelen ereduak igortzen dizkizuegu.

JUUL 2021 Kanpainaren aurkezpenak

21/02/08

Lerro hauen bitartez, eta kanpainari hasiera emateko, egitasmoaren hainbat datu azaltzen duten power point artxiboak bidaltzen dizkizuegu:
-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)
Baliagarriak izango zaizkizuela espero dugu.
Laster arte, ongi izan,
JUUL ANTOLAKUNTZA

EIBZ - Eskolako Literatur Kanona (ELK) egitasmoa

21/02/02

Egitasmoaren helburu nagusiak bi dira: batetik, Euskal Hizkuntza eta Literaturako ikasgeletan literatura hezkuntza lantzeko liburu-zerrenda — Eskolako Literatur Kanona — proposatzea; bestetik, liburu horiek lantzeko proposamen-didaktikoak eskaintzea.

Gune honetan, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako Euskal Hizkuntza eta Literaturako ikasgelan hezkuntza literarioa lantzeko materiala aurkituko duzu, deskargatzeko prest.

PAMIELA ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

21/01/07

PAMIELA ARGITALETXEAREN NOBEDADEAK

11 ipuin klasiko bertso bihurtuta

20/12/09

Bertsolaritza eta literatura unibertsala uztartu nahian egindako lan honek hainbat ipuin klasiko, eta beste zenbait ez hain ezagun biltzen ditu bertso bihurtuta, musikatuta eta marrazkiz lagunduta. Denera hamaika ipuin biltzen dira: Hiru txerritxoak, Mari Errauskin, Txanogorritxo, Txori abeslaria, Sant Jordi eta herensugearen kondaira, Zazpi antxumetxoak, Pinotxo, Oņatiko jentilak, Txitxirio txiki, Hamelingo txirularia eta Edurnezuri.

EIBZ - HAUR LITERATURA AUDIOAK EUSKARAZ

20/11/17

EIBZ - HAUR LITERATURA AUDIOAK EUSKARAZ
Etxegirioan irakurtzeko zaletasunaz disfrutatzeko beste modu bat, audioen bitartez, alegia.
EIBZk eskaintzen digu aukera paregabea.

JUUL 2020 BOZKATUENAK

20/10/22

JUUL 2020 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

20/10/19

JUUL 2020 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2020 Udazkena

20/10/05

IBAIZABAL, literatura nobedadeak, 2020 Udazkena

2019-1 Galtzagorri Literatura Mintegiaren liburu gomendagarriak

20/09/18

2019-1 Galtzagorri Literatura Mintegiaren liburu gomendagarriak.

JUUL BOZKETA DATAREN INGURUAN AZKEN BERRIAK (2020/06/02)

20/06/02

JUUL kide agurgarriak,

Zer moduz zaudete? Ongi espero dugu. Egoera berezi honek ekarri dizkigun bizipenei aurre egiten suposatzen dugu.

Proposatu nahi dizuegu, datorren URRIAK 14, ASTEAZKENA, JUUL bozketa-eguna egitea.

Ikasturtearen hasieran zuekin jarriko gara harremanetan bozketa-egunaren nondik norakoa zehazteko.

Besterik gabe, segi bizkor.

NAFARROAKO IKASTOLEN ELKARTEA

GALTZAGORRI ELKARTEA - LIBURU GOMENDIO BAT EGUNERO EGITASMOA

20/03/31

Gatzagorri Elkarteak, koronabirusak sortu duen egoera berezi honi aurre egiteko laguntza emateko asmoarekin, egunero liburu bat gomendatzen du. Martxoaren 16an hasi zen egitasmo honekin. Eskerrik asko Galtzagorri Elkarteari!
Ikus gaurko gomendioa: https://cutt.ly/ytTJ2qY
Aurrekoak ere ikusteko, JUUL Facebookean kontsulta ditzakezue.
#NiEtxeanGeratukoNaiz

San Anton 3, 1.a - 31001 Iruņea (Nafarroa)  •  Tel. 948 222 196  •  juul@ikastola.eus