• APIRILAK 11   |   2023-2024 edizioko data

Kanpainarako dokumentuak

21. FAMILIEI: Zer da juul?

Kaixo, JUUL kideak:
Mezu honen bidez, familiei JUUL kanpaina zer den azaltzeko zirkular-eredua bidaltzen dizuegu.
Euskaraz+Gaztelaniaz
Euskaraz+Frantsesez
Erabilgarria izatea espero dugu, ongi izan,

22. JUUL 2021 Informazioak

Arratsalde on, juul kideak:

Aurtengo JUUL kanpainaren zenbait informazio ematera gatozkizue.

Bozketaren datari dagokionez, boto-txartelaren bidez zein boto elektronikoaren bidez, APIRILAK 21, ASTEAZKENA izango da, nahiz eta bozketa egiteko aukera apirilaren 20ra ere zabalduko genukeen. Datarekin arazoren bat izanez gero, mesedez antolatzaileekin harremanetan jarri.

Erantsitako dokumentuak informazio gehiago dago.

23. 2021 JUUL ARAUTEGIAK ETA BOTO TXARTELAK

Kaixo, juul kideak:

Egoera berezia dugun arren, kanpainarekin aurrera jarraituko dugu. Animo lagunak!

JUUL 2021 kanpainari dagozkion ARAUTEGIAK bidaltzen dizkizuegu. Mesedez, dokumentuak arretaz irakurtzea eskatu nahi dizuegu, izan ere, JUUL hauteskunde-eguna egoki antola ditzagun, oso inportantea baita arautegietan agertzen den informazioa (datak eta eginbeharrak) argi edukitzea. Bestalde, boto-txartelen ereduak igortzen dizkizuegu.

Harremanetan segituko dugu!

24. JUUL 2021 Kanpainaren aurkezpenak

Kaixo, JUUL kideak:
Lerro hauen bitartez, eta kanpainari hasiera emateko, egitasmoaren hainbat datu azaltzen duten power point artxiboak bidaltzen dizkizuegu:
-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)
Baliagarriak izango zaizkizuela espero dugu.
Laster arte, ongi izan,
JUUL ANTOLAKUNTZA

25. JUUL 2020 HAUTESKUNDE LITERARIOEN EMAITZAK

Egun on,
Aurreko astean ospatutako JUUL HAUTESKUNDE LITERARIO-en informazioa bidaltzen dizuegu.
Hona hemen 22. edizio honetako emaitzak botoen kontaketa egin ondoren.
Lotura honetan (https://cutt.ly/hgkePTm) era konprimatuan honako informazioa duzue:
- Liburu eta ilustratzaile hautatuenak
- Bozketaren kronika
- Argazkiak
Zorionak hautatuenak izan diren idazleei eta ilustratzaileei!
Eskerrik asko partaide izan zareten ikastola eta lagun guztiei!
Informazioa zuen interesekoa izango delakoan, ongi izan,

26. JUUL Arautegiak eta boto-txartelak

Egun on, juul kideak:

Mezu honen bitartez, 2020 kanpainari dagozkion ARAUTEGIAK eta boto-txartelak bidaltzen dizkizuegu. Mesedez, dokumentuak harretaz irakurtzea eskatu nahi dizuegu, izan ere, JUUL hauteskunde-eguna egoki antola ditzagun, oso inportantea baita arautegietan agertzen den informazioa (datak eta eginbeharrak) argi edukitzea.

Laster arte!
Nafarroako Ikastolen Elkartea

27. JUUL 2020 Informazioak

Aurtengo JUUL kanpainaren zenbait informazio ematera gatozkizue.
Bozketaren datari dagokionez, boto-txartelaren bidez zein boto elektronikoaren bidez, MARTXOAK 31, ASTEARTEA izango da, nahiz eta bozketa egiteko aukera martxoaren 30era ere zabalduko genukeen. Datarekin arazoren bat izanez gero, mesedez antolatzaileekin harremanetan jarri.

Informazio gehiago erantsitako dokumentuan

28. JUUL Gabonetako zirkularra familiei

Gabonak hurbil ditugula, mezu honen bidez, familiei bidaltzen ahal zaien zirkular eredua igortzen dizuegu.

29. ESKOLAKO LITERATUR KANONA

Euskararen Irakaskuntzarako Baliabide Zentroak (EIBZ) Lehen Hezkuntzan zein Bigarren Hezkuntzan gelan lantzeko funtsezko liburuen zerrenda osatu eta liburu horiek irakurketa partekatuaren bidez lantzeko proposamen didaktikoak prestatu ditu.

Egitasmoa duela bi ikasturte abiatu zen Bigarren Hezkuntzan eta 2019ko udazkenean Lehen Hezkuntzara iritsi da. Erantsita bidaltzen dizkizuegu LHrako sei proposamen didaktiko, beste horrenbeste obra lantzeko: Piztiak bizi diren lekuan eta Makilakixki 1. zikloan, Haur Korapiloak eta Eskubeltz taldearen abenturak 2. zikloan eta, azkenik, Ehun ipuin hitz gutxitan eta Jon eta Mirka 3. zikloan.

Liburu zerrenda osoak eta proposamen didaktikoak (PDF nahiz Word formatuetan) honako loturan eskura ditzakezue.

Eskolako Literatur Kanonak bi helburu nagusi ditu:

1. Lehen eta Bigarren hezkuntzako ikasleen literatur gaitasuna lantzeko ezinbestekoak ikusten diren literatur genero askotariko euskarazko literatur lanen corpus zabal eta malgua osatzea.

2. Irakasleei baliabideak eskaintzea, hezkuntza literarioa gelan lantzeko hainbat proposamen eskainiz.

Ahots asko dira esaten dutenak eskolarako kanon berezituaren beharra dagoela. Kanon horretan klasikoak leudeke, baina klasikoekin batera Haur eta Gazte Literaturako kalitate handiko lanek ere eduki behar dute bere tokia.

Lehen Hezkuntzarako aukeraketa eta proposamen didaktikoak Xabier Etxaniz Erle, Asun Agiriano, Idoia Sobrino, Lorena Gil eta Imanol Mercerok egin dituzte. Juan Kruz Igerabide Literatura Unibertsaleko aholkulari gisa aritu da. Hogeita hamarna liburu proposatu dituzte 6-8 urte bitartekoentzat, 8-10 urte bitartekoentzat, eta 10-12koentzat.

30. JUUL KANPAINAREN AZALPEN OROKORRA

Kaixo, JUUL kideak:
-    JUUL kanpaina ikastolako erkidegoari begirako aurkezpena
-    JUUL kanpaina familiei aurkezpena (euskaraz, frantsesez eta gaztelaniaz)
Baliagarriak izango zaizkizuela espero dugu.
Laster arte, ongi izan,
JUUL ANTOLAKUNTZA

Fitxategia jaitsi

Izena eman irakurzaletasun gunetik albisteak jaso nahi badituzu.